The Sims 2: Open for Business

Her kan i diskutere den 3. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 2. Marts 2006.

Indlægaf simsekisser » 24. jan 2006, 12:08

Tak for alle svarene :lol: men er det en "Bog" eller et hæfte ligesom det der fulgte med Sims2?.
Jeg tror jeg vil undersøge (gennem Joshuas Far) om den er udkommet i USA, og så få ham til at sende en til mig. :shock:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Annbirtha » 24. jan 2006, 13:03

Det er en rigtig bog, men i paperback udgave, jeg mener den er på over 100 sider. :wink:
Update:
Jeg var lige ind og tjekke, den er på 240 sider, men jeg kan ikke se om Grundbogen er includeret heri.
Uni-bogen er på 462 sider og indeholder grundbogen også.
Den udkommer vist først på udgivelsesdagen for spillet, jeg tror ikke at den må udgives før.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tykke Simmere

Indlægaf Hay » 15. maj 2006, 00:26

Hey, jeg ved godt det er længe side i efterlyste et par "store" sims men jeg har altså først lige læst det nu,
Dem jeg har brugt i film et par ganger er gode, der er ikke så meget tøj til dem men det der er kan nemt klones og det er tilladt også til egen hjemmeside,
Hvis interessen er der endnu så drop en mail eller noget så kan jeg nemt lægge dem ud på sims2-fun.

De kommer herfra ved ikke om linket virker hvis man ikke har bruger-login http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=56199&page=4&pp=25&highlight=skin+mesh Obs der er også en mand :shock:

(ps der står : You may recolor this mesh if you want and post it wherever you like, but please include my readme file with it and link to my website)
Ses.
http://www.Sims2-fun.dk
Kom ind og se en film ;)
Billede
Brugeravatar
Hay
Tumling
Tumling

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til The Sims 2: Open for Business