Robot Building

Her kan i diskutere den 3. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 2. Marts 2006.

Indlægaf Frillen » 27. okt 2006, 21:08

Maria92 skrev:orv :shock: :shock:

det var sygt... tør SLET IKKE bruge koden nu :D

Som sagt så er koden jo god til mange ting bare man altid lige sørger for at have en backup, især hvis man eksperimenterer meget med den!
Det er jo ikke alt hvad man foretager sig med den som indebærer høj risiko, husk på at hver gang vi får en ny udvidelsespakke så er der pæn stor risiko for, at der er nogle ting som går grueligt galt med sine gamle familier efter installationen pga. fejl i den :lol:

Sims 2 er jo et meget åbent spil, som man kan tilpasse på mange måder, sådanne spil indebærer jo altid en risiko for at der er ting som kan gå galt, men jeg synes ikke man skal være bange for at eksperimentere med det, bare man lige husker den lille backup :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Maria92 » 27. okt 2006, 22:54

nej, det kan du have ret i,

men jeg har aldrig lavet backups, :oops: kan ikke :oops:
har egentlig heller ikke haft brug for det endnu..men hvordan gør man? (ved godt det er et lille side-spring) sjovt, hvor hurtigt man kommer fra en ting til en anden :lol:
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Frillen » 28. okt 2006, 11:04

Maria92 skrev:nej, det kan du have ret i,

men jeg har aldrig lavet backups, :oops: kan ikke :oops:
har egentlig heller ikke haft brug for det endnu..men hvordan gør man? (ved godt det er et lille side-spring) sjovt, hvor hurtigt man kommer fra en ting til en anden :lol:

Din brugermappe som du kan tage backup af er jo mappen dokumenter\EA Games\The Sims 2 som du bare laver en kopi af :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Maria92 » 28. okt 2006, 15:46

nårh, sådan, så jeg har to ens mapper? og så skal jeg bare gemme den anden, f.eks på skrivebordet?? :D
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Briher » 28. okt 2006, 19:13

Det kan du helt selv vælge.

Jeg har en folder der hedder backup, og der lægger jeg en kopi en gang imellem. Sådan når jeg nu har spillet så meget at jeg nødigt vil gå længere tilbage.

Derudover bliver der ca hver 2. uge taget en fuld backup af min computer på en ekstern harddisk for hvis det nu er hard disken, der bryder sammen så hjælper en backup der jo ingenting. :wink:

Men en kopi på skrivebordet er en rigtig god begyndelse. :D
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Seje » 28. okt 2006, 22:13

Jeg har aldrig haft problemer med den lode og bruger den altid når jeg spiller :? det er simpelthen det første jeg gør det er at taste den ind :lol:
Prøv det her spil http://www.travian.dk/?uc=dk1_16214
Jeg hedder Seje___M
(3x_)

prøv at se om du kan knække denne kode: WECGEWHYAAIORTNU
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Et sted på jorden

Indlægaf Maria92 » 29. okt 2006, 08:30

Briher skrev:Det kan du helt selv vælge.

Jeg har en folder der hedder backup, og der lægger jeg en kopi en gang imellem. Sådan når jeg nu har spillet så meget at jeg nødigt vil gå længere tilbage.

Derudover bliver der ca hver 2. uge taget en fuld backup af min computer på en ekstern harddisk for hvis det nu er hard disken, der bryder sammen så hjælper en backup der jo ingenting. :wink:

Men en kopi på skrivebordet er en rigtig god begyndelse. :D

tak!så gør jeg det.. hehe :lol: det syntes jeg er smart.. så kan jeg jo også ekspermentere! :D
>>Maria<<

Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Foregående

Tilbage til The Sims 2: Open for Business