Konkurrence: Bygning af luksus hus (vinder)

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Konkurrence: Bygning af luksus hus (vinder)

Indlægaf wholle » 16. apr 2008, 23:05

Vinderne af konkurrencen blev:
Annbritha! :bigwave:

Billede

Stor tillykke med sejeren! Billede

Samtidig vil jeg gerne sige tak til dem der deltog :D
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Re: Konkurrence: Bygning af luksus hus (vinder)

Indlægaf Annbirtha » 17. apr 2008, 06:10

Nøøøj tak for titlen og tak til de 4 der stemte på mig (den 5 var jo mig selv :oops: ) lol, vi må jo nok sige at der ikke var den store tilslutning til konkurrencen, men hvis dem der deltog ikke havde været der, ja så havde der jo slet ikke været en konkurrence og jeg havde slet ikke vundet.
så jeg vil ligesom Wholle sige tak til jer der var med, og vi kan jo ikke vinde allesammen. 8)
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Nephisariah » 17. apr 2008, 17:45

Billede Ann med sejren, det var virkelig et flot hus du fik bygget..... Billede
Billede en kage til vinderen....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf o1-Freja » 18. apr 2008, 11:42

TILLYKKE !
og et flot hus var det da ;D
Freja :D
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Siri » 18. apr 2008, 12:04

tillykke det var et flot hus du havde lavet :mrgreen:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Annbirtha » 18. apr 2008, 13:52

Kage og alt muligt, det havde jeg jo ikke regnet med :oops:
Men at i synes at det var et pænt hus er jeg da glad for, når man nu også skal tage i betragtning at det er uden downloads og sårn!
Tak for de pæne ord. :1wave:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Konkurrencer