Lidt nyt her i Januar 2006

Her vil der blive bekendtgjort opdateringer, nyheder samt forbedringer af forummet.
Desuden kan i også finde vigtigt information fra moderatorerne her.
Du kan ikke Lave indlæg, men du kan besvare indlæg som ikke er låst.

Lidt nyt her i Januar 2006

Indlægaf Frillen » 17. jan 2006, 02:16

Vi har oprettet et nyt forum under generelt som hedder Gæstehjørnet.
Dette forum er tiltænkt som et sted, hvor gæster kan lægge et indlæg som egentligt kan omhandle alt, det kan være et spørgsmål, det kan være en kommentar.
Medlemmer bør bruge de andre forummer til at oprette indlæg i, men er da velkomne til at besvare indlæg i Gæstehjørnet.
Det eneste vi forlanger er at der bliver holdt en god tone :wink:

De fleste af jer har sikkert også bemærket at nogle medlemmer har fået titlen Moderator samt et blinklys over deres hoveder. Billede
For at der ikke skal herske nogen tvivl om hvem de er, kan jeg da lige fortælle at det drejer sig om wholle, Annbirtha & Briher.
Det er dem og selvfølgelig også Pusserpien og mig, som i kan henvende jer til, hvis der er problemer af en eller anden art :wink:

De er altid nemme at lokalisere, i kan enten trykke på det lille link som hedder Moderatorer udfor Redaktører ved forummerne.
I kan også trykke på linket Grupper øverst på forumsiden(der hvor i bla. logger jer ind), så vil i også kunne se, hvem som er det :wink:

Moderatorer er en slags forlænget arm til en administrator, det vil sige at de skal hjælpe med at reglerne bliver overholdt i forummet, samt være jer behjælpelig i tilfælde af problemer.
I skal generelt se på dem som jeres venner, men de også magten til at flytte, slette, dele og redigere i indlæg fra jer.
Desuden har de magten til at løfte en pegefinger overfor medlemmer som overtræder reglerne, evt uddele en advarsel eller i yderste konsekvens anbefale en bandlysning.
Behandl dem med den samme respekt som i viser overfor mig og andre, så behøver i ikke at frygte noget.

Grunden til at vi har udvidet forummet med 3 moderatorer er ikke for at opstramme reglerne i forummet eller at der skal løftes fingre ad folk for den mindste ting, men derimod fordi at forummet vokser meget hurtigt for tiden, og det gør antallet af indlæg også.
De er med til at gøre mit arbejde nemmere og gøre forummet mere behageligt for jer - Så tag vel imod dem :D
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Tilbage til Bekendtgørelser & Opdateringer