Tilladte Emailnavne ved tilmelding!

Her vil der blive bekendtgjort opdateringer, nyheder samt forbedringer af forummet.
Desuden kan i også finde vigtigt information fra moderatorerne her.
Du kan ikke Lave indlæg, men du kan besvare indlæg som ikke er låst.

Tilladte Emailnavne ved tilmelding!

Indlægaf Frillen » 28. nov 2006, 19:40

På grund af det voldsomme antal tilmeldinger fra Spam-robotter, har jeg været nødt til at begrænse tilladte email-adresser fra følgende domæner:

• *@*.info
  • *@*.org
  • *@*.ru

Det vil altså betyde at emailadresser fra de ovenstående domæner ikke ikke bliver accepteret ved en evt. tilmelding!
Til dem som bruger *@hotmail.com, vil jeg anbefale at udskifte den med en *@*.dk, da det ser ud til, at hotmail er ved at blive spam-robotternes foretrukne email-server, når de skal oprette falske profiler i forummer - hotmail kan i yderste konsekvens blive bandlyst som tilladt email-adresse her i forummet!

Jeg ved godt at dette også sætter en del af jer i et dilemma, men vi er simpelthen nødt til det, da det sandsynligvis kun er et spørgsmål om tid inden man finder ud af at få spam-robotterne til at pumpe forummerne fulde af spam-indlæg fra deres falske bruger-profiler :shock: :(

Jeg vil fortsat ca 1 gang om dagen slette disse falske brugerprofiler ligeså hurtigt jeg ser dem :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: Tilladte Emailnavne ved tilmelding!

Indlægaf wholle » 28. nov 2006, 22:11

Frillen skrev:På grund af det voldsomme antal tilmeldinger fra Spam-robotter, har jeg været nødt til at begrænse tilladte email-adresser fra følgende domæner:

• *@*.info
  • *@*.org
  • *@*.ru

Det lyder som en fornuftigt idè :clap:

Til dem som bruger *@hotmail.com, vil jeg anbefale at udskifte den med en *@*.dk,

Som et dansk alternativ til hotmail.com kan man evt. bruge mailme.dk
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Nephisariah » 29. nov 2006, 06:16

Lidt trist det er nødt til at være sådan...... :vsad: men forståligt da man er nødt til at gøre et forum så sikkert som muligt, hvis man vil have et. Jeg ville da blive ked af det hvis dette skønne forum ville være nødt til at lukke fordi det ikke var sikkert..... Så godt og foståligt initiativ!!!

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Maria92 » 29. nov 2006, 07:52

godt initiativ!
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf albert » 29. nov 2006, 14:52

syndes deter en god ide, men det må lige siger, ejg ha rikke mulighedden for at få en anden mail end min hotmail, for de gamle mner kun jeg skal have en mail...
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Frillen » 29. nov 2006, 16:21

albert skrev:syndes deter en god ide, men det må lige siger, ejg ha rikke mulighedden for at få en anden mail end min hotmail, for de gamle mner kun jeg skal have en mail...

Jeg er glad for at i generelt er forstående overfor de problemer vi har med spam-robotterne, og det ser desværre ikke ud til at fremtiden ser godt ud for denne type forum, da programmørerne ikke tilbyder en sikkerhedsopdatering for denne brist :(

albert, der er faktisk mange af medlemmerne som har tilmeldt sig via forældrenes email-adresse, problemet med hotmail er at firmaet Microsoft som står bag det, desværre ikke har tænkt sig at gøre noget ved at spammere bruger deres email-service til at sprede spam med, derfor kan det ende med at vi ikke har anden mulighed end at lukke af for dem!
Vi har ikke taget skridtet endnu, da vi gerne lige vil se om problemet er stigende, men mange andre forummer har taget konsekvensen og spærret for visse email-services som f.eks. hotmail - Det har jeg erfaret via phpbb2.dk's forum :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Charlotte » 29. nov 2006, 17:05

Jamen det er da en god idé Frillen! Som du siger, så er det jo vigtigt at forummet er spam-frit.
Som nogle måske har lagt mærke til, har der allerede været 3 emner i Gæste-hjørnet, lavet af spam-robotter.

Helt ærligt? Hvad er der også fedt ved et forum, som hærves af spam-robotter hele tiden? :Tænker:

Men hvis problemet stiger, MÅ vi jo tage konskvensen. :wink:
Billede
Charlotte
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf ttsen2004 » 29. nov 2006, 21:29

Jeg har udskiftet min hotmail.com med en sol.dk

(det er også et meget bedre mailsystem end hotmail) :wink:
Billede = EA sim side.

TILLYKKE med MARC - den lille charmetrold :)
Brugeravatar
ttsen2004
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Pusserpien » 30. nov 2006, 09:13

albert skrev:, ejg ha rikke mulighedden for at få en anden mail end min hotmail, for de gamle mner kun jeg skal have en mail...

Jo men det vil du jo også kun have hvis du udskifter hotmailen, med en dansk mail :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Hejren » 30. nov 2006, 11:28

Gmail er indtil videre også et alternativ - men den kan selvfølgelig også ske at ryge på et tidspunkt.

Jeg bakker også op om initiativet. Pokkers spammere!!! :rant2:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Lch » 30. nov 2006, 14:38

Ja.. Så må jeg prøve at få mig en Gmail.. Hvordan gør jeg det?

Havde længe tænkt mig at få én..
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Hejren » 30. nov 2006, 15:20

Hvis jeg nu havde din email, så kunne jeg invitere dig indenfor i det "pæne selskab"... :wink:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf albert » 30. nov 2006, 16:49

[quote="Hejren"]Hvis jeg nu havde din email, så kunne jeg invitere dig Ja ved, jeg, men jeg vil ikke af med min hotmail for hvad så med min msn der skiver jeg meg riitg mange fra andre steder i landet som jeg eller ikek vil gøre...
Men finder på noget ander så, en ven mail muligvis... for kan jo godt se problemet...
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Lch » 30. nov 2006, 17:04

Hejren skrev:Hvis jeg nu havde din email, så kunne jeg invitere dig indenfor i det "pæne selskab"... :wink:

Hmm.. Ok.. Normalt giver jeg ikke min mail ud - men er det sådan en vigtig sag som Gmail så giver jeg efter! xD

Email: (slettet af moderator)

(vis det overhovedet var mig du mente?)

rettet af wholle moderator
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Hejren » 30. nov 2006, 18:23

Det var det - og nu har jeg sendt dig en invitation. Samtidig vil jeg opfordre dig til at slette din mail-adresse i dit indlæg. Som den står nu, er det jo ikke kun MIG, der kan se den. :wink:
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Næste

Tilbage til Bekendtgørelser & Opdateringer