NYHED Brugerlavede objekter på Sims2you!

Her vil der blive bekendtgjort opdateringer, nyheder samt forbedringer af forummet.
Desuden kan i også finde vigtigt information fra moderatorerne her.
Du kan ikke Lave indlæg, men du kan besvare indlæg som ikke er låst.

Indlægaf Dads » 20. aug 2006, 19:02

WOW Frillen :chock: :Forbavset:
Jeg taber virkelig munden!

Hvordan ialverden gør du, du er jo, du er jo... Møghamrende GOD!

Virkelig flot Frillen, man ønsker sig nogengange dit talent :roll: :D
Jeg er især vild med mælke/juice kartonerne, vinflaskerne, de dybfrosne retter, dåserne og dressingen. Lige hvad jeg kan bruge! Jeg synes det er så sjovt med sådan nogle pynteting til sit hjem, der er nemlig heller ikke mange der laver det.

Jeg er imponeret :shock:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Frillen » 20. aug 2006, 23:37

Jamen kære Lch og Hejren, det 100% originale objekt er jo selvfølgeligt et Maxis-objekt fra enten grundpakken eller en af udvidelsespakkerne, man kan ikke lave et objekt helt fra bunden, man er nødt til at bruge et objekt som udgangspunkt.
Når jeg snakker om det originale objekt så mener jeg det objekt som en recolor henviser til, en recolor er jo bare en ny farve til et objekt.
Hvis vi tager vin-flaskerne som udgangspunkt, hvis man downloader en af pakkerne med 14 omfarvninger i, så er man også nødt til at have basis-flasken som skal have flere farvemuligheder, for det er jo den som indeholder formen på flasken samt alle informationerne om hvordan den skal kunne tilgås osv. altså alt det man kan gøre med et objekt.
Hvis i kigger godt efter udfor hvert download, så står der faktisk om meshen er inkluderet eller allerede er i spillet, og hvis den ikke er nogle af delene, så er der en knap udfor som siger Gå til mesh!
Tryk på den og objektet som indeholder alle basis-informationerne til en recolor vil dukke op, jeg har netop gjort det sådan for at gøre det så let som overhovedet muligt for folk til at få gjort det rigtigt :wink:

Jeg håber at det var mere forståeligt :D

Jamen 1000 tak Dads og alle andre for jeres rosende ord :D
Jeg har altid haft det sådan at jeg godt kan lide at lave niche-arbejde, især når det gælder ting som kan samles i en større sammenhæng, i dette tilfælde almindelige dagligdagsvarer, det med interaktionsmenuerne til objekter var mere for også at give dem en funktion, husk endelig på at især vin-flaskerne kan vise sig at være en fremtidssikret investering da de stiger i værdi jo ældre de bliver, og for at undgå at simmerne selv går hen og bruger dem har jeg gjort det dem ikke-autonome, dvs. at simmerne kan kun bruge objekterne, hvis du vælger det for dem, vi kan jo ikke have at simmerne forsluger sig i vin eller mad, da det jo kan få uheldige/sjove konsekvenser :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf albert » 21. aug 2006, 16:20

Wow.! det er super flot... Hm hvor kommet vin flasken så fra?
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Lch » 21. aug 2006, 19:14

okay.. så vil jeg da prøve at downloade igen :D
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Frillen » 22. aug 2006, 09:09

albert skrev:Wow.! det er super flot... Hm hvor kommet vin flasken så fra?

Øh jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener, men jeg prøver lige! :lol:

Jeg tog et Maxis-objekt(det lille bonzai-træ) og lavede en kloning af det, hvor jeg har ændret stortset alt så det blev til en vin-flaske med en interaktionsmenu tilknyttet.
Derefter har jeg så lavet en del omfarvninger af selve vinflasken, og det er den klonede vin-flaske i skal have i jeres spil for at kunne se og bruge omfarvningerne.
Havde jeg f.eks. brugt et af objekterne fra Family Fun Stuff til at lave min kloning fra, ville det kræve at i også havde Family Fun Stuff installeret, men i kan jo altid se hvilke krav til Maxispakker der er, bare ved at se på felterne Spilkrav & Anbefalede Boosterpacks udfor objekterne.
Jeg ved godt at det kan være forvirrende med alle de ting man skal have for at kunne bruge brugerlavede objekter til spillet, men der er desværre ikke nogen vej udenom!
Jeg håber at det gav en lidt dybere mening af det :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf albert » 22. aug 2006, 18:54

Jo frillen det var det, også var den meshen til vinflasken, som du lige har beskavede...
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Dads » 27. aug 2006, 20:59

Mit gab har lige været en tur nede på gulvet
:chock:
Hold da helt op, hvor er de nye shampoflasker og shampo/creme tuber bare flotte. Det ligner jo på en prik det man kan købe i supermarkederne.

Jeg havde slet ikke læst, at tingene kunne bruges før jeg så disse. Det er da bare super fedt. Det skal prøves med det samme, kan slet ikke vente :runningaway:

Jeg glæder mig til at se flere ting fra dig, det er virkelig nogle fede ting :2thumbsup:

Du fortjener en nominering for bedtse objekter!
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Lch » 28. aug 2006, 15:41

endelig.. jeg fandt endelig ud af at downloade dem!

de er rigtig fede, heeh
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Briher » 25. sep 2006, 18:48

Nu er det også slut med "sne" på simmernes TV skærme. :lol:
Frillen har også lavet TV-antenner. :2thumbsup: Han påstår godt nok at de kun er til pynt, men mon ikke de hjælper bare en lillebitte smule :wink:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Foregående

Tilbage til Bekendtgørelser & Opdateringer