"Please giv min upload 5 stjerner"

Her vil der blive bekendtgjort opdateringer, nyheder samt forbedringer af forummet.
Desuden kan i også finde vigtigt information fra moderatorerne her.
Du kan ikke Lave indlæg, men du kan besvare indlæg som ikke er låst.

"Please giv min upload 5 stjerner"

Indlægaf Frillen » 17. jun 2006, 16:34

Jeg ser ind imellem at nogle skriver noget lignende "please giv min sim eller grund 5 stjerner"
Nogle vil måske føle det som tiggergang og blive lettere irriteret over at se sådanne indlæg, og skal jeg være helt ærlig så ser det heller ikk skide godt ud.
Jeg ved godt at mange drømmer om lidt berømmelse indenfor det at kreere ting til simmernes verden, men det er bare ikke den rigtige måde at få den på, desuden sker det også næppe på den måde.
Hvis man har en eller anden kreation som bliver meget højt rated og har mange downloads, så er det som regel fordi at det er et rigtigt godt stykke arbejde man har lavet.

En anden ting er at jeg konsekvent sletter indlæg hvor man beder andre om at rate ens ting 5* i indlæg som ikke har noget med ens kreationer at gøre - Brug din præsentation til evt. at bede om en rating.
Tit og ofte bliver indlæg besvaret med nye spørgsmål fra andre om noget helt andet, og det får jo en tråd til at køre af sporet(off topic), ind i mellem sker der heller ikke så meget ved at en sjov tråd løber lidt ud på et vildspor, men et indlæg hvor folk netop beder om et svar på et eller andet kan jo hurtigt komme til at dreje sig om alt muligt andet end det som den der oprettede tråden spurgte om :wink:

Personligt beder jeg aldrig nogensinde folk om at rate mine kreationer med 5*, jeg skriver måske noget lignende som "Giv en retfærdig rating", men for det meste beder jeg aldrig folk om at rate mine ting, det lader jeg være op til folk selv om de vil, og så gør de det som regel :wink:

** Bare en lille venlig henstilling som jeg synes man bør tænke over **
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf kervern » 17. jun 2006, 19:25

Nemlig, folk bestemmer selv om de vil rate, eller ej - "That's the way the cookie crumbles" 8)
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf robert » 17. jun 2006, 21:47

ups! det skal jeg nok lade være med da det vist var mig der kom til at gøre det :oops: :oops: Så: "Lad være med at rate mine uploads" sådan frillen var det bedre? Skal nok lade være med at gøre det igen.
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf Jacob » 18. jun 2006, 07:10

Ups, Man bestemmer jo selv hvad man hvil rate og ikke
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Søren » 18. jun 2006, 08:09

Godt du skriver om det Frillen, har tænkt lidt over det :wink: :D
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Chrille » 18. jun 2006, 09:38

Ups det er godt du skriver det :wink:
Husker selvfølgelig det fremover :wink:
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf Fantom » 18. jun 2006, 10:01

Selvfølgelig! Jeg giver aldrig 5* til folk der siger "Please!" og "bebe" (medmindre de har fortjent det)

At stemme 5* "bare for at gøre det"? Nej Tak! Retfærdig raiting? Ja Tak!
Vi har vist fået sat os for godt til rette her nede i kaninpelsen!

http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... id=2650165
Brugeravatar
Fantom
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: laaaangt ude i skoven

Indlægaf Frillen » 18. jun 2006, 18:38

robert skrev:ups! det skal jeg nok lade være med da det vist var mig der kom til at gøre det :oops: :oops: Så: "Lad være med at rate mine uploads" sådan frillen var det bedre? Skal nok lade være med at gøre det igen.

Robert det giver da ingen mening at bede folk om at lade være med at rate sine ting :Tænker:
Jeg går da ud fra at hvis man f.eks. reklamerer for en ting man har lavet i forummet Udstillingsvinduet, så ønsker man da at folk vil komme med kommentarer samt rate og downloade den.
Og man håber da også på at folk vil synes at det er flot og gerne give det en høj rating.
Jeg har og vil aldrig bestemme over hvad i skriver i jeres reklame, jeg giver jer bare en anbefaling om ikke at bede andre om at give jer 5* uanset kvaliteten af jeres kreation, det har som regel en meget negativ indvirkning på folk og nogle tænker måske Nej dælme om jeg gider at rate den, hvis folk tigger om 5*

Ting som derimod er lavet til Frillerup, anbefaler vi altid folk at rate 5*, simpelthen for at sikre det så høj en chance som muligt for ikke at blive slettet af EA under deres oprydninger :wink:

At nogle føler sig truffet og undskylder var ikke meningen med dette indlæg, meningen var bare at gøre jer opmærksom på hvordan sådan noget påvirker mange af dem som læser det - Jeg havde ikke nogle bestemte personer i mine tanker da jeg skrev det, i så fald havde jeg nok nævnt navne :wink:

Det jeg ikke synes virker særligt pænt er det såkaldte "Hi-Jacking"(kidnapning) af en tråd, lad mig give et eksempel:

X laver et indlæg i Det kreative hjørne og spørger om hvordan man laver f.eks. en Balkjole!
Y svarer på indlægget med f.eks. følgende: Det ved jeg ikke, men gider i ikke at give min nye sim 5*?
Andre folk skriver måske: Har givet din Sim 5* og Y siger pænt tak, men hvad med stakkels X?
Det var X som oprettede en tråd for at få lidt hjælp til et problem, men indlægget kom pludselig til at omhandle rating af Y's Sim, og det er jo ikke meningen :wink:

I øvrigt...
Kervern skrev:Nemlig, folk bestemmer selv om de vil rate, eller ej - "That's the way the cookie crumbles"
:laughing5:
Det kunne jeg ikke have sagt bedre selv :happybaby:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf robert » 19. jun 2006, 06:14

nåå okay jeg troede du mente at man ikke måtte give fem til andre fordi de bad om det og så sagde jeg bare at nu skulle de lade være med at rate mig fem.
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Hej???

Indlægaf Chrik » 20. jun 2006, 08:15

Hmm det skulle jeg også tænke over det er ligesom når en eller anden /(&%/( på webbyen skriver at man skal trykke på hans bannere og overholder ikke reglerne
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Re: Hej???

Indlægaf robert » 21. jun 2006, 07:27

Chrik skrev:Hmm det skulle jeg også tænke over det er ligesom når en eller anden /(&%/( på webbyen skriver at man skal trykke på hans bannere og overholder ikke reglerne

ja! lidt sådan er det
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Tilbage til Bekendtgørelser & Opdateringer