Rosebud

Her kan du præsentere dig selv ved at lave et indlæg, hvor du skriver lidt om dig selv.

Rosebud

Indlægaf Rosebud » 6. apr 2008, 13:43

Hej med jer

har siddet og kigget på de forskellige forums I har her og syntes at jeg nok også burde præsentere mig.

Jeg bor i Kjøwenhaun, er jyde af oprindelse, kvinde som de andre 90% af sims spillere, født i 1968, kæreste med Max på ottende år, har 2 katte, ingen børn ... simmerne er mine børn :lol: bor i kolonihavehus ... øhm .. kan ikke finde på mere lige nu.

Jeg har spillet sims siden det første The Sims udkom og har været "aktiv" på forskellige forums, overvejende engelske forums, hvilket har gjort at mit spil altid har været installeret på engelsk så jeg vidste hvad folk snakkede om, hvilket igen gør at jeg faktisk ikke rigtig ved hvad de forskellige ting hedder på dansk *G*
De forums jeg er kommet mest på er nok N99 og MATY, en underlig blanding, ved jeg godt, men den ene har fordele som den anden mangler. For tiden er jeg mest i The Cave, som er mere et mix af hvad N99 og MATY står for ... pænt afslappet uden at man risikerer at få en kniv i ryggen.
Jeg tror at jeg har prøvet det meste bortset fra at lave meshes ... ikke at jeg har været specielt produktiv, men jeg har prøvet nok til at blive pænt imponeret over hvad andre har lavet, og knap så imponeret over andre igen ... nævner ingen navne.

Grunden til at jeg faktisk røg herind er at min venindes pige skal igang med at spille TS2 og jeg ville se om jeg kunne finde noget vejledning skrevet på dansk, så hun selv kan tilegne sig nogle færdigheder. Det virker temmelig hyggeligt herinde, så derfor besluttede jeg mig for at få en profil her. Så her har I mig

Nå, men det må vel også være godt nok for nu ... hvis I vil vide mere, ka I jo spørge

Rose
Brugeravatar
Rosebud
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Amager/København

Re: Rosebud

Indlægaf egon.weber » 6. apr 2008, 13:51

Velkommen Rosebud
Til dette hyggelige forum. Vi dolker ingen, men prøver at hjælpe så vidt vi kan. :)
Jeg er så en af de 10% mandlige simnørder. Elsker bare det spil :D
Håber du finder dig til rette her. :1wave:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Stento » 6. apr 2008, 15:28

Velkommen Rosebud :1wave: :bigwave:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Mona Solstråle » 6. apr 2008, 17:19

Velkommen Rosebud!

...nej her har vi vist ingen knive i ærmet! :lol:
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Rosebud » 6. apr 2008, 18:24

Jow tak ... og nej, jeg har heller ikke fornemmelsen af at I har knivdræbte lig i lasten herinde ... men der er der andre forummer der gør en dyd ud af, så der skal man holde lav profil ... hvilket jeg så også gør :wink:

nå men tak for velkomsten og min gud, hele 2 mænd før der kom et hunkøn ... det må være rekord ... *LOL* Der er måske en kønslig ligedeling herinde eller var det bare et tilfælde *G*

Rose
Brugeravatar
Rosebud
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Nephisariah » 6. apr 2008, 18:43

Rosebud skrev:nå men tak for velkomsten og min gud, hele 2 mænd før der kom et hunkøn ... det må være rekord ... *LOL* Der er måske en kønslig ligedeling herinde eller var det bare et tilfælde *G*
Rose

Jeg tror, det var et rent tilfælde. Men der er en del af hankøn herinde.... Men et er sikkert Billede til vores hyggelige form. Jeg håber, at du vil finde dig til rette her inde.....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Siri » 6. apr 2008, 18:50

Velkommen til vores dejlig forum, du kan for det meste få hjælp :mrgreen:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Rosebud » 6. apr 2008, 20:11

Tusinde tak, begge 2

Ja, hjælp kan man altid bruge ... af en eller anden grund kan sims spillere ikke nøjes med bare at spille ... så skal de liiige ændre lidt her og så også liiiige lidt her og så sidder vi med håret i postkassen *G*

Rose
Brugeravatar
Rosebud
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Annbirtha » 7. apr 2008, 08:31

Jamen rigtig hjertelig velkommen Rosebud, er venindens datter så endt herinde?
Jeg har også læst dine indlæg ved gennemgangen af forummet idag, og man mærker jo tydeligt at du er en garvet forum gæst :D
Du har jo allerede beriget os med dit indlæg om hacks, takker igen for det.
At du har loddet stemningen herinde til at være hyggelig er da ikke helt forkert, vi bestræber os på at tale pænt og høfligt til hinanden og at forummet virker personligt er vist Frillens fortjeneste da hans nordjydske ben er plantet solidt i flyvesandet deroppe nordpå, lol.
Endnu engang velkommen og det lyder da pænt når du siger at du har rodet forummet igennem og læst diverse indlæg, og så alligevel beslutter dig for at melde dig ind, et medlemskab er jo ikke nødvendigt for at læse indlæg og heller ikke for at skrive indlæg, dertil har vi jo vores gæsteforum.
:2wave:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Briher » 7. apr 2008, 15:27

Velkommen til Rosebud. :Vinker:
Det er dejligt når nye medlemmer dukker op. Jeg tror helt bestemt at du nok skal falde til herinde.
For jeg har heller ikke set knive i ærmerne her. :lol:
Du skriver at du har prøvet det hele på nær meshes. Hvis du har lyst til at vise os noget af det du har lavet, så har vi "udstillingsvinduet" specielt beregnet til det. ... og vi vil meget gerne se hvad andre har lavet. :D
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Rosebud » 7. apr 2008, 23:02

Mange tak til jer også :D
er venindens datter så endt herinde

Næ nej, de skal lige have installeret Windows på deres computer først hæ hæ... hun er på kontanthjælp, så tingene bliver købt efterhånden som der er råd til det ... The Sims 2 gav bedstefar og computeren har Max samlet af brugte dele ... men det skrider fremad :)

Du har jo allerede beriget os med dit indlæg om hacks, takker igen for det

Velbekomme, sku det være en anden gang :)

det lyder da pænt når du siger at du har rodet forummet igennem og læst diverse indlæg

Nå ja, læst dem alle har jeg altså ikke *G* Men jeg synes at I holder en behagelig tone og er hjælpsomme :2thumbsup:

vi vil meget gerne se hvad andre har lavet

Jammen så må jeg vel hellere se at komme ind til Udstillings vinduet :lol:

Rose
Brugeravatar
Rosebud
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Cyberkim54 » 8. apr 2008, 08:41

Velkommen
:Bravo: