har siddet og kigget på de forskellige forums I har her og syntes at jeg nok også burde præsentere mig.
Jeg bor i Kjøwenhaun, er jyde af oprindelse, kvinde som de andre 90% af sims spillere, født i 1968, kæreste med Max på ottende år, har 2 katte, ingen børn ... simmerne er mine børn

Jeg har spillet sims siden det første The Sims udkom og har været "aktiv" på forskellige forums, overvejende engelske forums, hvilket har gjort at mit spil altid har været installeret på engelsk så jeg vidste hvad folk snakkede om, hvilket igen gør at jeg faktisk ikke rigtig ved hvad de forskellige ting hedder på dansk *G*
De forums jeg er kommet mest på er nok N99 og MATY, en underlig blanding, ved jeg godt, men den ene har fordele som den anden mangler. For tiden er jeg mest i The Cave, som er mere et mix af hvad N99 og MATY står for ... pænt afslappet uden at man risikerer at få en kniv i ryggen.
Jeg tror at jeg har prøvet det meste bortset fra at lave meshes ... ikke at jeg har været specielt produktiv, men jeg har prøvet nok til at blive pænt imponeret over hvad andre har lavet, og knap så imponeret over andre igen ... nævner ingen navne.
Grunden til at jeg faktisk røg herind er at min venindes pige skal igang med at spille TS2 og jeg ville se om jeg kunne finde noget vejledning skrevet på dansk, så hun selv kan tilegne sig nogle færdigheder. Det virker temmelig hyggeligt herinde, så derfor besluttede jeg mig for at få en profil her. Så her har I mig
Nå, men det må vel også være godt nok for nu ... hvis I vil vide mere, ka I jo spørge
Rose