Frillen skrev:Så navnet Hugo kom bare som en pludselig indskydelse, jeg er helt overbevist om at vi finder et mere passende navn når vidunderet kigger frem, men uha som vi dog glæder os til april næste år
Hejren skrev:*Sidder og smiler så mundvigene når helt om i nakken*
Hvor er det altså hyggeligt at få lov at følge med i.Det er ikke hver dag sådan en "online-graviditet" bliver annonceret. Mon det også bliver en "online-fødsel"?
...nå, nu løb fantasien vist af med mig IGEN!
haha virkelige sjov hejrenNephisariah skrev:Hejren skrev:*Sidder og smiler så mundvigene når helt om i nakken*
Hvor er det altså hyggeligt at få lov at følge med i.Det er ikke hver dag sådan en "online-graviditet" bliver annonceret. Mon det også bliver en "online-fødsel"?
...nå, nu løb fantasien vist af med mig IGEN!
Det har du ret i Hejre, og tja..... en online fødsel...![]()
...det kunne da være spændende
![]()
Det er i øvrigt altid dejligt med lidt fantasi, hvor ville vi være hende uden...![]()
![]()
(uuuuuhhhhh gyser ved tanken)
KnazZZ
Nephisariah
Dads skrev:Hm, det hjælper nok ikke at sige hej til den lille fyr, han kan nok ikke høre mig alligevel, men det bliver sjovt når du engang kommer til verden, og mon ikke den lille Hugo nok skal blive simsfreak, med de forældre han har![]()
![]()
Frillen, Hugo, Pusserpien
Hejren skrev:*Sidder og smiler så mundvigene når helt om i nakken*
Hejren skrev:*kigger i krystalkuglen*
Hmmmmmmm!!!
Jeg ser Pusserpien skrive et indlæg: "NU synes jeg ærlig talt godt jeg vil føde - jeg føler mig som en HVAL! Hvor længe mon det varer endnu? Og for at det ikke skal være løgn, synes jeg jeg har så ondt over lænden..."
...et øjeblik efter...
"AAAAUUUIII!!"
...Frillen overtager tastaturet, mens Pusserpien sætter sig hen i et hjørne og stønner højlydt (m.v.). Nyheder frem for alt. "Nøøøjjjj, hvor kan hun altså sige mange lyde! Der er nu 2 minutter mellem veerne - jeg er selv ret forpustet!"
...lidt senere - Sims2you's forum har ikke sovet hele natten af bare spænding... "DET BLEV ET BARN!!!!!! HUIIII, hvor er vi glade - og trætte."
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst