Jamen nu må vi vel hellere præsentere......

Her kan du præsentere dig selv ved at lave et indlæg, hvor du skriver lidt om dig selv.

Indlægaf Charlotte » 5. dec 2006, 22:22

Hejren - Man kan jo aldrig vide! :wink: Men vi håber jo det bedste!
Billede
Charlotte
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Pusserpien » 6. dec 2006, 09:06

P.T. skrev:nej hvor er han sød... og der er endnu 144 dage!! det er omtrent den 28 April 2007 men hvem fandt på navnet Hugo?

Jep ...det er lige hvad det er :wink: ja ...det kan sq da kun være Frillens påfund, HUGO :roll: men bare rolig ....det er ikke det endelige navn :lol: ...Ann...jeg har været så letsindig at overlade den store beslutning til Per, suværent, at bestemme hvad hans søn skal hedde, dog med det forbehold at det skal godkendes af moi :lol: Ikk fordi jeg ikke har tillid til hans evner :whistle: ....meen hvis jeg kender ham ret, bliver det et ganske almindeligt-umuligt-at-blive-mobbet-med navn :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Seje » 6. dec 2006, 15:02

VELKOMMEN til forummets yngste medlem :D selom han ikke er officilet melt ind endnu :? I kunne jo eventuelt give ham en bruger i dåbs-gave hvis han skal døbes :lol:
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Et sted på jorden

Indlægaf pernille » 6. dec 2006, 17:17

Tillykke med ham :D
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf Nephisariah » 6. dec 2006, 18:33

Hejren skrev:
Charlotte skrev:Altså hvis vi stadig har Frillerup, og forummet til den tid!

*Idømmer egenhændigt Charlotte 10 minutter i straffeboksen for bare at stille dette spørgsmål*

:nono: :Hævn: :Hævn/afstraffelse: :crazy:

:makefunof3:

Jeg er enig Hejre...... :nono: :rant2: Charlotte hvor ka' du gøre det....tvivlepå Frillerups eksistens... :crymadly:

Ja jeg glæder mig også til at høre mer om Borgmester, jr..... det bliver spændende :celebrate2: :celebrate: :goodluck:

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Lch » 6. dec 2006, 19:09

Charlotte har jo ret!

Selvfølgelig eksistere Frillerup ikke i sims2 til den tid...

Det er jo ret sikkert flyttet spil til sims 4-5 eller 6!

Så ét eller andet sted har charlotte jo ret ;)
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Hejren » 6. dec 2006, 19:39

Lch - DET er i så fald kun på et meeeget abstrakt plan - for hvis vi FLYTTER Frillerup - så eksisterer det jo stadigvæk, ikke sandt? :wink:

Kom IKKE her og bliv væk og sig, at du har været her!

*Lch slipper med en advarsel, men lad det ikke gentage sig* :nono: (You're walking on holy ground, kan du nok høre. :wink: )

Det med versionerne skal til gengæld nok passe. EA-games giver ikke op sådan uden videre. :lol:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Lch » 6. dec 2006, 19:56

Jo - teknisk set.

Men nu skrev jeg jo også: "Selvfølgelig eksistere Frillerup ikke i sims2 til den tid..."

Jeg sagde intet om at det ikke eksisterede til den tid ;)

Nå.. Men jeg ånder lettet op.. Jeg røg ikke i straffeboxen! xD
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Nephisariah » 6. dec 2006, 20:05

Pusserpien skrev:
P.T. skrev:nej hvor er han sød... og der er endnu 144 dage!! det er omtrent den 28 April 2007 men hvem fandt på navnet Hugo?

Jep ...det er lige hvad det er :wink: ja ...det kan sq da kun være Frillens påfund, HUGO :roll: men bare rolig ....det er ikke det endelige navn :lol: ...Ann...jeg har været så letsindig at overlade den store beslutning til Per, suværent, at bestemme hvad hans søn skal hedde, dog med det forbehold at det skal godkendes af moi :lol: Ikk fordi jeg ikke har tillid til hans evner :whistle: ....meen hvis jeg kender ham ret, bliver det et ganske almindeligt-umuligt-at-blive-mobbet-med navn :wink:

I kan jo også gøre som de gjorde det i Annbirthas tilfælde , hænge navnene i en snor over sengen/vuggen og lade ham selv vælge navnet...
Men så må du jo sørge for at du har godkendt begge navne inden, Pusserpien... :God idé: Borgmester,jr eller :happybaby: Bæbsen? Valget er hans... :roll:

KnazZZ
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Pusserpien » 7. dec 2006, 08:27

Nephisariah skrev:I kan jo også gøre som de gjorde det i Annbirthas tilfælde , hænge navnene i en snor over sengen/vuggen og lade ham selv vælge navnet...
Men så må du jo sørge for at du har godkendt begge navne inden, Pusserpien... :God idé: Borgmester,jr eller :happybaby: Bæbsen? Valget er hans... :roll:

KnazZZ

Nej den "succes" tør jeg skisme ikke gentage ....bare se hvor galt det gik i Anns tilfælde :laughing4:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Annbirtha » 7. dec 2006, 17:17

NEJ nu ber jeg Dem fru Hejlbundt, meeeeget skal man høre, må jeg så be om mine himmelblå :Hævn/afstraffelse:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Flint Country » 8. dec 2006, 17:45

Hej Hugo!
En hilsen fra:
DAAvid :D
FlintCountry1

F L I N T - C O U N T R Y 1 ||
LAver film på Youtube.com/flintcountry1
Brugeravatar
Flint Country
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf albert » 11. dec 2006, 17:19

Nej hvor sødt, men med det navn så giv ham da det mindste et mellem navn som han venner kan lade ham, like munk eller bette?
Tilykke jer... og den lille... jeg ligger en stemme i urnen så siger vi ikke hvem jeg holder med, Vel hugo :P
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Frillen » 11. dec 2006, 20:41

Som den stolte kommende fader, så må jeg da også lige komme med et par kommentarer omkring Hugo :D

Jeg må da indrømme at jeg absolut ikke er ked af at det bliver en dreng (Godt nok er der ikke 100% sikkerhed for at det bliver en dreng, men næsten) :D

Selve navnet Hugo var en pludselig indskydelse jeg fik ved den første skanning - Jeg har det sådan at selv et ufødt barn ikke bare skal omtales som "barn", de skal have et midlertidigt navn :lol:
Så navnet Hugo kom bare som en pludselig indskydelse, jeg er helt overbevist om at vi finder et mere passende navn når vidunderet kigger frem, men uha som vi dog glæder os til april næste år :happybaby:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Pusserpien » 12. dec 2006, 13:10

Frillen skrev:men uha som vi dog glæder os til april næste år :happybaby:

Billede
Simsfreak så det batter