Køre til Arb.

Generel snak om den 2. udvidelspakke The Sims 2 Nightlife, som udkom den 15. September 2005.

Køre til Arb.

Indlægaf simsekisser » 22. sep 2005, 19:39

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man får dem til at køre selv på Arb. det kan jeg ikke se man kan nogen steder.
Og så hvordan man får dem til at sætte sig ved samme bord når de Dater? :dontknow:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Køre til Arb.

Indlægaf wholle » 22. sep 2005, 20:58

simsekisser skrev:Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man får dem til at køre selv på Arb. det kan jeg ikke se man kan nogen steder.

Klik på bilen - vælg skift ejer - vælg hvilken simmer der skal eje den
Nåe du har gjort det så kommer der et skilt hvor der står at samkørlsen ikke vil komme.

Og så hvordan man får dem til at sætte sig ved samme bord når de Dater? :dontknow:

Når din simmer + date er ankommet til resturenten så klikker du på verten (han står ved en pult) og vælger bliv vist til bord.
Daten følger automatisk efter - kort efter at de har sat sig kommer tjeneren - for at bestille mad skal man klikke på tjeneren.
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf simsekisser » 23. sep 2005, 10:26

Hej Wholle! skal man også trykke på "skift ejer" nå det er en der er alene? ja det havde jeg jo ikke lige tænkt på, men det skal jo så prøves.
Da jeg havde et par ude og Date ankom de jo samtidig til Restauranten, og den ene gik også hen og blev vist til Bords men Hendes Date satte sig ved et andet bord?, men det kan selvfølgelig være en tilfældighed, jeg undrede mig bare :roll: , men de må jo så afsted igen, så jeg kan se de godt vil sidde sammen :lol: . Tak for hjælpen :P

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf wholle » 23. sep 2005, 23:18

simsekisser skrev:Hej Wholle! skal man også trykke på "skift ejer" nå det er en der er alene? ja det havde jeg jo ikke lige tænkt på, men det skal jo så prøves.

Ja - selv om dim simmer har en bil kan det jo være at bilen til samkørslen er en der er smartere eller en helikopter, så ville det jo være dumt selv at køre.
Da jeg havde et par ude og Date ankom de jo samtidig til Restauranten, og den ene gik også hen og blev vist til Bords men Hendes Date satte sig ved et andet bord?, men det kan selvfølgelig være en tilfældighed, jeg undrede mig bare :roll: , men de må jo så afsted igen, så jeg kan se de godt vil sidde sammen :lol: . Tak for hjælpen :P

Det har jeg ikke været ude for.
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Tilbage til The Sims 2: Nightlife